data publikacji: 2019-11-06
Uwaga! Publikacja tej informacji w dziale ogłoszeń i komunikatów zakończyła się w dniu 2019-12-07.
Poniższa treść może stanowić materiał archiwalny.
Informujemy, że do dnia 18 listopada 2019 r. przedstawiciele działających na terenie Miasta Biała Podlaska organizacji pozarządowych, fundacji oraz przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego (powiatów i gmin) mogą zgłaszać po jednym kandydacie na członka Miejskiej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Białej Podlaskiej.
Zgłoszenie winno zawierać – nazwę i adres podmiotu zgłaszającego, dane personalne kandydata na członka Rady wraz z adresem zamieszkania i numerem telefonu kontaktowego, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na powołanie w skład Rady oraz krótkie uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata.
Zgłoszenie podpisują statutowo upoważnieni do składania oświadczeń woli przedstawiciele Zgłaszającego.
Zgłoszenia należy składać w wyżej określonym terminie, w formie pisemnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białej Podlaskiej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 24, 21-500 Biała Podlaska, z dopiskiem „Miejska Społeczna Rada do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Białej Podlaskiej”.
W trakcie korzystania z serwisu na komputerze użytkownika przechowywane są tzw. „ciasteczka” (ang. „cookies”), które pozwalają na dostosowanie działania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie mogą być określone przez użytkownika w ustawieniach przeglądarki internetowej. Kontynuacja korzystania z serwisu bez dokonania wyżej wspomnianych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej uznana zostaje za wyrażenie zgody przez użytkownika na wykorzystywanie plików cookie.