czcionka i kontrast
duża czcionka wysoki kontrast
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej 2025 Logo Biuletyn Informacji Publicznej
logo miasta na biało zielono żółto czerwonym tle

data publikacji: 2022-01-24

Uwaga! Publikacja tej informacji w dziale ogłoszeń i komunikatów zakończyła się w dniu 2022-03-01.
Poniższa treść może stanowić materiał archiwalny.

Komunikat Prezydenta Miasta w sprawie zmian w zakresie funkcjonowania Urzędu Miasta Biała Podlaska od dnia 25 stycznia 2022 r.

Szanowni Państwo,

Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2022 r., poz. 149) do dnia 28 lutego 2022 r. w urzędach administracji publicznej lub jednostkach organizacyjnych wykonujących zadania o charakterze publicznym kierownicy urzędów administracji publicznej polecają pracownikom wykonywanie pracy zdalnej.

W związku z powyższym od dnia 25 stycznia 2022 r. wdrażam zmiany w zakresie funkcjonowania Urzędu Miasta Biała Podlaska.

Klienci będą obsługiwani na sali obsługi klienta UM, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu. Do budynku Urzędu Miasta Biała Podlaska będzie można wejść od ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego.

Pod wskazanymi numerami można uzyskać niezbędne informacje i ustalić terminy wizyty do poszczególnych wydziałów/referatów:

Wydziały/referaty Numery telefonów
Uzyskanie informacji Umówienie wizyty w Urzędzie Miasta
Urząd Stanu Cywilnego 83 341 64 09,
83 341 64 10,
83 341 64 11,
83 341 64 12,
83 341 64 13
83 341 64 13
Referat Komunikacji prawa jazdy
83 341 61 54 83 341 61 54
rejestracja pojazdów
83 341 61 31 83 341 61 31
Referat Obsługi Mieszkańców 83 341 61 04 83 341 61 04
Referat Lokali Mieszkalnych 83 341 61 10 83 341 61 10
Referat Wspierania Przedsiębiorczości 83 341 69 42 83 341 69 71
Referat Geodezji 83 341 68 29 83 341 68 29
Referat Gospodarki Nieruchomościami podziały i rozgraniczenia
83 341 61 71 83 341 61 83
najem, dzierżawa, wyłączenie z produkcji rolnej
83 341 69 38 83 341 61 83
sprzedaż nieruchomości, numeracja porządkowa
83 341 61 45 83 341 61 83
Referat Architektury i Budownictwa 83 341 61 63,
83 341 61 64
83 341 61 63,
83 341 61 64
Referat Urbanistyki decyzje o warunkach zabudowy, cel publiczny
83 341 61 62 83 341 61 62
plany miejscowe, studium
83 341 61 61 83 341 61 61
wypisy, wyrysy, zaświadczenia
83 341 69 63 83 341 69 63
Referat Podatków i Opłat Lokalnych 83 341 61 89 83 341 61 89
Wydział Edukacji, Kultury i Sportu 83 341 61 84 83 341 61 84
Referat Spraw Społecznych 83 341 61 95 83 341 61 95
Komisja Alkoholowa
83 341 61 99 83 341 61 99
Karty dużej rodziny i seniora
83 341 69 91 83 341 69 91
Nieodpłatne Poradnictwo Prawne
83 341 61 05 83 341 61 05
Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowsika 83 341 64 06,
83 341 68 30
83 341 64 06
Referat Gospodarki Odpadami 83 341 68 21,
83 341 61 93,
83 341 61 18
83 341 68 10,
83 341 68 81
83 341 64 00
Wydział Dróg zajęcie pasa drogowego
83 341 69 35 83 341 69 35
organizacja ruchu, równanie dróg gruntowych
83 341 68 39 83 341 68 39
bieżące utrzymanie dróg
83 341 61 09
83 341 68 09
83 341 61 09
83 341 68 09
budowa dróg oraz oświetlenia ulicznego
83 341 69 96
83 341 69 05
83 341 69 96
83 341 69 05
Miejski Rzecznik Konsumentów 83 341 68 48 83 341 68 48
Wydział Inwestycji 83 341 69 59 83 341 69 57
Referat Finansowy 83 341 61 53 83 341 61 53
Wydział Rozwoju Miasta 83 341 61 97 83 341 61 97
Referat Zamówień Publicznych 83 341 68 69 83 341 68 65
Kancelaria Ogólna 83 341 61 00 83 341 61 73
Kasa Urzędu Miasta 83 341 61 55 83 341 61 55

Uwaga:

Niezależnie, we wszystkich sprawach można kontaktować się z pracownikami Kancelarii Ogólnej pod nr telefonu 83 341 61 00, 83 341 61 73, 83 341 61 40.

Elektroniczny system kolejkowego umawiania wizyt z dniem 24 stycznia 2022 r. zostaje zawieszony do dnia 28 lutego 2022 r. Osoby, które już zostały zarejestrowane w systemie w celu załatwienia sprawy urzędowej zostaną obsłużone, zgodnie z konkretną datą i godziną, na którą zostały umówione.

Nie zmieniają się godziny pracy Urzędu Miasta Biała Podlaska, który jest czynny codziennie w godzinach 7.30 – 17.00.
Na sali obsługi klienta UM może w jednym czasie przebywać maksymalnie 20 osób.

Ze względu na zdrowie i wygodę, proszę, by w pierwszej kolejności korzystać z istniejących sposobów załatwiania spraw drogą elektroniczną, z wykorzystaniem bezpieczniejszej bankowości internetowej i telefonicznych konsultacji z pracownikami urzędu.

Przypominam, ż podczas wizyty w Urzędzie Miasta Biała Podlaska obowiązują zasady bezpieczeństwa – urzędnicy pracują w reżimie sanitarnym. Klientów prosimy o zasłanianie ust i nosa, zdezynfekowanie rąk przy wejściu do urzędu oraz zachowanie bezpiecznego dystansu.

Przepraszam za niedogodności i proszę Państwa o wyrozumiałość.

Prezydent Miasta
Michał Litwiniuk

© 2010-2025 Urząd Miasta Biała Podlaska. Wszelkie prawa zastrzeżone.

W trakcie korzystania z serwisu na komputerze użytkownika przechowywane są tzw. „ciasteczka” (ang. „cookies”), które pozwalają na dostosowanie działania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie mogą być określone przez użytkownika w ustawieniach przeglądarki internetowej. Kontynuacja korzystania z serwisu bez dokonania wyżej wspomnianych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej uznana zostaje za wyrażenie zgody przez użytkownika na wykorzystywanie plików cookie.