data publikacji: 2022-11-23
Uwaga! Publikacja tej informacji w dziale ogłoszeń i komunikatów zakończyła się w dniu 2023-02-01.
Poniższa treść może stanowić materiał archiwalny.
Szanowni Państwo,
Informujemy, że 1 grudnia 2022 r. zmieniają się godziny pracy Urzędu Miasta Biała Podlaska. Od tego dnia Urząd będzie czynny w następujących godzinach:
poniedziałek | 07:30 - 17:00 (dotyczy wszystkich referatów i wydziałów) |
od wtorku do piątku | 07:30 - 15:30 |
Uwaga: Miejski Rzecznik Konsumentów będzie przyjmować interesantów w następujących godzinach:
poniedziałek | 09:00 - 17:00 |
od wtorku do piątku | 07:30 - 15:30 |
Powyższe zmiany podyktowane są koniecznością wprowadzenia rozwiązań, które przyczynią się do oszczędności w zakresie zużycia energii elektrycznej, ogrzewania, wody a co za tym idzie zmniejszania wysokości ponoszonych z tego tytułu opłat.
Jednocześnie wydłużenie godzin pracy wszystkich referatów i wydziałów w każdy poniedziałek do godziny 17:00 jest wyjściem naprzeciw Państwa oczekiwaniom związanym z dostępem do Urzędu poza normalnymi godzinami pracy.
W trakcie korzystania z serwisu na komputerze użytkownika przechowywane są tzw. „ciasteczka” (ang. „cookies”), które pozwalają na dostosowanie działania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie mogą być określone przez użytkownika w ustawieniach przeglądarki internetowej. Kontynuacja korzystania z serwisu bez dokonania wyżej wspomnianych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej uznana zostaje za wyrażenie zgody przez użytkownika na wykorzystywanie plików cookie.