data publikacji: 2024-07-03
Uwaga! Publikacja tej informacji w dziale ogłoszeń i komunikatów zakończyła się w dniu 2024-07-20.
Poniższa treść może stanowić materiał archiwalny.
Szanowni Państwo,
informujemy o rozpoczęciu naboru Wniosków o usunięcie wyrobów i odpadów zawierających azbest od osób fizycznych finansowany ze środków Urzędu Miasta.
Nabór Zgłoszeń będzie trwał od dnia 8.VII.2024 r. do dnia 19.VII.2024 r. W ramach „Programu usuwania wyrobów i odpadów zawierających azbest dla miasta Biała Podlaska” będą podjęte działania związane z odbiorem, transportem i przekazaniem do unieszkodliwienia wyrobów oraz odpadów zawierających azbest zalegających na posesjach.
Do udziału w naborze niezbędne jest złożenie odpowiednich dokumentów. Poniżej znajdą Państwo wniosek do pobrania wraz z regulaminem i załącznikami. O zakwalifikowaniu się do naboru będzie decydować suma punktów z "Oceny stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest" oraz data i godzina złożenia wniosku.
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących naboru prosimy o kontakt telefoniczny:
tel. 83 341-68-21 i 83 341-64-00
Wniosek o usunięcie wyrobów oraz odpadów zawierających azbest
Oświadczenie dotyczące prac związanych z demontażem wyrobów zawierających azbest
W trakcie korzystania z serwisu na komputerze użytkownika przechowywane są tzw. „ciasteczka” (ang. „cookies”), które pozwalają na dostosowanie działania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie mogą być określone przez użytkownika w ustawieniach przeglądarki internetowej. Kontynuacja korzystania z serwisu bez dokonania wyżej wspomnianych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej uznana zostaje za wyrażenie zgody przez użytkownika na wykorzystywanie plików cookie.