data publikacji: 2025-06-04
Na podstawie art. 28aa Ustawy o samorządzie gminnym Prezydent Miasta co roku
do dnia 31 maja przedstawia Radzie Miasta raport o stanie Gminy Miejskiej
Biała Podlaska.
Raport obejmuje podsumowanie działalności Prezydenta w roku poprzednim, w
szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Miasta i
budżetu obywatelskiego.
Rada Miasta określiła w drodze uchwały Nr VI/53/19 z dnia 15 kwietnia 2019 r.
szczegółowe wymogi dotyczące raportu o stanie Gminy Miejskiej Biała Podlaska.
Rada Miasta Biała Podlaska rozpatrzy raport o stanie Gminy Miejskiej Biała
Podlaska za 2024 r. na sesji, która odbędzie się w
dniu 26 czerwca 2025 r.
Nad przedstawionym raportem o stanie gminy mieszkańcy gminy mogą zabierać
głos. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w trybie określonym w ust. 6 w/w
ustawy, składa do Przewodniczącego Rady pok.101 Urzędu Miasta ul. Marszałka
Józefa Piłsudskiego 3, pisemne zgłoszenie wg wzoru poniżej, poparte podpisami
co najmniej 50 osób. Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym
dzień, na który zwołana jest sesja, podczas której ma być przedstawiany raport
o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności
otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia.
W trakcie korzystania z serwisu na komputerze użytkownika przechowywane są tzw. „ciasteczka” (ang. „cookies”), które pozwalają na dostosowanie działania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie mogą być określone przez użytkownika w ustawieniach przeglądarki internetowej. Kontynuacja korzystania z serwisu bez dokonania wyżej wspomnianych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej uznana zostaje za wyrażenie zgody przez użytkownika na wykorzystywanie plików cookie.